Zaobserwuj nas:
Realizacja zamówienia

Czas oczekiwania na przesyłkę

 


 


Na czas, w jakim kurier dostarczy zamówione produkty do Twoich rąk ma wpływ kompletowanie wysyłki, jak również czas jej dostawy przez kuriera:

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas kompletowania zamówienia + czas jej dostawy

Jak długo trzeba czekać na zamówione towary? Jest to zależne od konkretnego zamówienia, jednak z naszego doświadczenia wynika, iż na większość produktów nasi Klienci czekają od 2 do 3 dni.

Ponadto w karcie każdego produktu podany jest czas oczekiwania. Czas ten jest orientacyjny, dlatego najczęściej Klient otrzymuje towar jeszcze szybciej, niż jest to podane w karcie. W szczególnych przypadkach czas może się nieznacznie wydłużyć, jednak dokładamy wszelkich starań, aby tak się nie zdarzało.

 


Czas kompletowania zamówienia

 


 


Jest to czas jaki upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia (do realizacji) do wysłania paczki ze sklepu.

W przypadku płatności przelewem, zamówienie jest przyjmowane do realizacji w chwili odnotowania przelewu na naszym koncie.

W przypadku płatności kartą lub szybkich przelewów internetowych zamówienie jest przyjmowane do realizacji po autoryzowaniu karty bądź informacji z systemu płatności, iż przelew został dokonany.

W przypadku zamówienia za pobraniem prosimy o potwierdzenie zamówienia mailowo lub telefonicznie.

                                                                                                                                     » formy płatności

 

Czas dostawy

 


 


Kurier - 24 godziny

Podany czas dostawy jest oparty na doświadczeniu naszej firmy z przewoźnikami. Nie możemy jednak uniknąć opóźnień w wyjątkowych sytuacjach, jakie mogą wyniknąć nie z winy naszej firmy.

» koszt dostawy

Informacje o dostępności produktów

 


 


Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności towarów w naszym sklepie, aby każdy z produktów był dostępny w podanym w karcie produktu czasie. Niestety nie możemy ustrzec się jednostkowych sytuacji, w których nasz dostawca spóźni się z aktualizacją stanów magazynowych lub odmówi wysyłki. W takich przypadkach dzwonimy lub wysyłamy maila do klienta ze stosowną informacją, wraz z propozycją rozwiązania problemu (zamiennik produktu, ustalenie innego terminu dostawy lub inne).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl